וירוס הקורונה: חשודה סירבה להיכנס לבידוד, צו אשפוז בכפייה הופעל

    שלמה ריזל No Comments on וירוס הקורונה: חשודה סירבה להיכנס לבידוד, צו אשפוז בכפייה הופעל

    באל על הודיעו על השהיית הטיסות לבייג'ין. באיטליה אלפים מוחזקים על ספינת טיולים, לאחר שזוג מסין ששהה על הספינה נחשדו כנשאים של הנגיף

    Medical staff seen after the arrival of a Chinese woman to the Shaare Zedek Medical Center in Jerusalem, over suspicions she may be infected with the Coronavirus originated in China, on January 27, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ?????? ???? ??? ??? ????? ???? ??? ??"? צילום: פלאש 90
    7:36
    02.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ס"ד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ‏אישה החשודה כחולת קורונה הגיעה לביה"ח 'שיבא' תל השומר היום (חמישי) וסירבה להיכנס לבידוד, הופעל נגדה צו אשפוז בכפייה והיא הוכנסה לבידוד. באל על הודיעו היום כי ישהו את טיסות החברה לבייג'ין בעקבות הוירוס הקטלני שתוקף במדינה. בהונג קונג סגרו את הגבולות מחשש לכניסת חולים למדינה.

    בינתיים בעולם, זוג מסין ששהו בטיול על ספינת הטיולים 'קוסטה סמרלדה' נכנסו לבידוד, לאחר שלפחות אחד מהם סבל מבעיות חום ונשימה, כך דווח בתקשורת האיטלקית. ספינת הענק עגנה בנמל סיביטצ'ה בצפון מערב רומא.

    לאלפי המטיילים הנמצאים על הספינה לא הותר לצאת עד לבדיקת כלל האנשים. הוירוס הקטלני עובר בין בני אדם ולכן החשש הוא כי אנשים נוספים נבדקו.

     



    0 תגובות